Cumadan berı geçmeyen ishal ilk gün 12 kere bugüne kadar 7-8 sulu kaka ates kusma yok iştahı gayet yerinde sadeve ishal bugün çocuk acıle gittim en sonunda ve maalesef rota pozitif doktor ıyı kı yaptırmıssın ası kolay atlatıo dedi ama evde neler yapabilirim keyfi falan iyş sadece çok kaka yapıo zınco ve probiyotik yazdı sadece diyorum iyi ki borç harç bulup yaptırmısım asısını 😞
Bu arada çok bulaşıcı dedi doktor 3 4 gün boyunca bebekli kimseyle temas etmeyin izole edin kendinizi dedi