Kızlar benim 6 aydır sol omuzum ağrıyordu çocuklardan fırsat bulup hastaneye gidemiyordum geçen çarşamba günü hastaneye ortopediye muayenem vardı gittim ondan öncesinde kalbimde ufak bir sancı vardı korktum açıkçası kalp krizi belirtileri olabilir diye Sabah acile muayene oldum kan verdim tomografi çekildim EKG çekildi Çok şükür hiçbir problem çıkmadı daha sonrasında ortopedi de muayene oldum doktor kireçlenme ve boyun düzleşmesi olduğunu söyledi ama sürekli sol tarafıma göğüs tarafıma ağrı ve sancı girip gidiyor neyin nesi anlamadım eşim düzleşme ve kireçlenmeden olduğunu söylüyor ama ben evham yapıyorum canım sıkılmaya başladı böyle bir durumun başınıza geldi mi? Kalbime giren sancının sebebi oyun düzleşmesi olabilir mi acaba bilgisi olan lütfen yazarsın mutlu olurum.