Merhaba kizlar,
Minik bebisim neredeyse 15 aylik oldu ve emmeyi her ne kadar sevse de sürekli talep eden bi bebek degildi. Sadece geceleri asiri emerdi. Artik cok yoruldum, hic bi seye yetememeye basladim. Hatta tükendim. E bir yandan artik ek gida degil ana besin kaynagi oldu yemekler. Boyu, kilosu masallah her seyi yolunda olunca dun aksam dedim ki ben birakicam emzirmeyi.
24 saati gecti, hic emzirmedim ama kizlarr ya cok ama cok uzgunum. Bu nasil bir uzuntu, asla etkilenecegimi dusunmemistim. Icim cok buruk, aglayip duruyorum surekli. Sadece paylasmak istedim.