Bebeğim beş gün sonra dördüncü ayına girecek bu zamana kadar hep sağımla beslendik son 2 haftadır biberonu istemiyor ağzına koyunca ağlamaya başlıyor süt içmek istemiyor hep zorla içiriyorum daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu ne yapacağımı şaşırdım😞