bseceylan bizimki de tombul ayaklı, hatta ayakkabı almaya gittiğimde adam bana şuan cift çorap mı var demisti çünkü çok Tombis 😄 Ben igor çok istedim ama denediğim gibi agladi nedense belki denk geldi bilmiyorum. Vicco flow model aldık, ayağına oldu zaten bir numara buyuk aldim yine çünkü tam numara ayakkabıları olmuyor ayağına