Merhaba, kızım 3 ay 8 günlük, 3. Ay kontrolünde rota aşısı yaptırdık zaten gazlı olan bebeğim artık hem gazlı hem de kaka yapamıyor. Tüüüüm düzeni değişti, keşke hiç yaptırmasaydık diyorum. Emzirdiğimde yada mama yerken kakasını yapabiliyor sadece. Her gün hem aç hem de şiddetli sancıyls kıvranan bebeğimi emzirmek bi kabus haline geldi. Bunu yazarken bile ağladı yavrum, yanına gittim koşa koşa. Benzerinş yaşayan bi çâre bulabilen oldu mu