Bebeğim 14 aylık. Sanırım memeye fazla alıştı. Sürekli emmek istiyor çok az yemek yiyor yani bugün küçükken sen olur ya o kase de bir mercimek çorbası içti birkaç tane de zeytin yedi o kadar. Bazı günler biraz daha fazla yiyor ama yine de yeterli olduğunu düşünmüyorum. Uyurkerken de memede uyuyor. Instagram‘da filan bir sürü sayfa takip ediyorum çeşit çeşit tarifler yapıyorum çok az tadına bakıyor. Ben de bu sefer zorla mama tarzı yapıp yedirmeye başladım ama artık yani onu da diliyle itiyor. Gerçekten psikolojim çok bozuk.
Bu süreç nasıl oluyor bilmiyorum daha önce çocuk yetiştirmedim ve etrafımda da yoktu. Her şey internetten bakıp yapmaya çalışıyorum ama başarılı olamadığımı düşünüyorum. Kilosu şu an 9.200 boyu 76 cm di en son.
Ne yapmam lazım nasıl yedireceğim çocuğu sizde de böyle durumlar oluyor mu?