Hanımlar selam bebeğim 20 günlük bugün uykusu esnasında 3-4 kez öğürdü kusacak gibi oldu kaldırıp sakinleştirmeye çalıştım internette öğürme refleksi boğulmadan kurtarıcı bir reflekstir yazıyordu çok korktum bebeğim boğulmamak için mi öğürüyor bilgisi olan var mı bu konuda?