ozcan39 AlparslanMom61_ Siz olayı yanlış anlamışsınız. Yenidoğan döneminde üst sınır 2 saat. Her istediğinde emzireceksiniz yani. Eğer uyuyorsa da iki saati geçirmemeniz lazım. Yani uyanıkken, gün içerisinde iki saatte bir emzirin denilmiyor.
[silindi] AlparslanMom61_ benim bebeğim o sıralarda 3 saatte bir kendisi uyanıyordu o şekilde emziriyordum. Doktorumuz da bunu onaylıyordu. Uzamış sarılık durumu falan yoksa 3 saat aralık olabilir
AlparslanMom61_ ozcan39 yo gayet doğru anladım benim oğlum ilk zamanlar 2 saatte bir acıkıyordu şuan 3 saatte bir uyuduğu için de uyandırmıyorum 3 saat geçince kendi uyanıp emiyor ben bunu sordum siz yanlış anlamışsınız 😂
AlparslanMom61_ [silindi] sarılığımız yok🥰evet kendisi uyanıyor acıkınca en geç 3 saat oluyor sonra uyanıyor hemen
ozcan39 AlparslanMom61_ Maşallah. O zaman geceleri beslemek için uyandırmanıza gerek kalmamış. Sizin 40’ınız hayırlı olsun 🌺