Oğlum 2 buçuk yaşında 15-20 gün önce tuvalet eğitimine başladık çişini hemen öğrendi geldiği zaman söylüyor gece hiç altını ıslatmadı fakat kakasını altına yapıyor kitaplar aldım söylüyorum ama asla tuvalete yapmıyor bu konuda önerisi olan veya yaşamış olan varmı başlarda çok normal dedim ama artık uzun zaman oldu