Selam hanımlar, 11 mayısta vajinal doğum yaptım. Vajinamda böyle içi şişmiş gibi bir ağrı hissediyorum dolgunluk hissi var. Bir de epizyotomi oldu. 3-4 tane dikişim var, ne zaman iyileşir acaba😭 sürekli kontrol etmekten yoruldum, açılacak diye korkuyorum, estetik dikiş yaptım dedi doktorum ama ip biraz sarkmış gibi gözüküyor