Sizi çok iyi anlıyorum. Hep duzelicek diye bekledim fakat 15 aylık oldu halen en fazla iki saat uyuyor o da nadiren. Saat başı kalkioo ayaginda sallattirioo off. İşe baslicaktim ama uyku düzeni yok nasıl başlarım? Kafayi yemek üzereyim suan ayagomda biraksam hemen kalkip oturuoo aglioo