Knur canım taşınacağım ev daha tasinamadik diğer hafta gideriz eşime sordum filli boya Andezit 50 olması lazım dedi bence Andezit 50,30,55 tonları güzel yine gidersek bakarım boyaya yani ben sevdim rengi mavi yâda pembemsi görüntü vermiyor ferahlık veriyor eve renk koyu gri de istemedim bende