Sema345 Buradan hiç ayakkabı aldınız mı pumanın ayakkabisini aldım ama fiyat mağazadan 900₺ daha uygun nerdeyse. Emin olamadim orjinal mı değil mi ya hiç deneyimleyen var mı
[silindi] Sema345 Korayspor yıllardır var, orijinal ürün satan bir firma. Şimdi fake yapıyor mu bilmem
Sema345 Esraesra08 ay bazı yorumlar okudum orijinal değil diye. Tereddüte düştüm ya en iyisi beklemek sanirim
Esraesra08 Sema345 bursada mağazaları ordan alışveriş yapıyorum bazen hiç çakmasına denk gelmedim öyle söylim
Esraesra08 Sema345 eşimede sordum emin olmak için önceden yokmuş ama yapmışlar galiba sahte ürün sen yinede güvendiğin yerden al
Sema345 Esraesra08 ay çok teşekkür ederim bakalım bı gelsin nasıl kontrol ediliyorsa edeyim yoksa iade ederim