Merhaba arkadaşlar oğlumun bacak arası kizarmiş pişik kremi sürüyorum ama bibturlu krem erimiyor sonra siliyorum kremi yine kızarıklık ve küçük küçük beyaz noltaciklar olmuş mecbur yine krem sürüyorum ama o araliktaki krem hiç erimiyor sürdüğüm gibi kalıyor neden acaba kremde sudocrem acaba kantoron yagi sursemmi