Hanımlar selam. Doğumdan sonraki işitme testinde odyolog hamilelikte antibiyotik kullanıp kullanmadığımı sordu. Kullandığımı söyleyince 6. Ayda tekrar işitme testine gitmemizi istedi. Başka kimseden böyle bi şey istendiğini görmedim, kendileri yapmıyormuş şehir hastanesine yönlendirdi hatta. Siz ekstra bi işitme testine girdiniz mi bu sebepten?