organikirmik esraygt156 yaptırdım yaptırmaya devam ediyorum pişman değilim. Yaptırmayan devletin aşısını da yaptırmasın özel aşı olunca ne değişiyor?
aysegull2812 esraygt156 kesinlikle yaptırıyorum ve hatta böyle önemli hastalıkların aşılarını da devlet karşılamalı diye düşünüyorum
beneannedeme esraygt156 hepsini yaptırdık rota ve menenjit iyikide yaptırdık maddi durumu iyi olan herkes bence yaptırmalı. Ve acilen devler bu aşıları karsilamali her çocuk eşit doğmuyor
nerminisitan esraygt156 Ben devletin tüm aşılarını yaptırdım yaptırmaya da devam ediyorum özel olarak da rota yaptırdım
hilalasenasc Rota zamanımız geçti maalesef ona çok üzülüyorum kaçırdık ama en kısa zamanda menenjit yaptıracağım. Tedbir bizden takdir Allahın. Aşısız olmanın bedelleri daha ağır oluyor maalesef korkuyorum ben de
nilikonunannesii esraygt156 yaptırıyorum yarın hatta menenjit aşısı var rotayı doktor yüzünden kaçırdık o kadar vicdan azabı çekiyorum ki benim hatam olmamasına rağmen aklıma gelince üzülüyorum bu yüzden menenjit aşılarını asla gününü geçirmemeye çalışıyorum.