Bayanlar aranızda trafik polisi yakını yada bilgisi olan var mı
Bugün arabamızın plakası düşmüş trafik amirliğine gittik dilekçe için ancak resmi tatil diye işlem yapılmadı eşim işe giderken polis durdurup 4 bin tl ceza yazmış ( eşim açıklama yapmasına rağmen ) itiraz et demiş ama bu süreç nasıl ilerliyor çok mu uzun itiraz etsem faydası olur mu