bebemiz İlk dozu bexsero 5.ayda yaptırdık beneğimin ateşi çıktı saatlerce düşürmeye uğraştık. Sorum şu Birinci doz yaptırınca bebeğinin ateşi çıkanlar ikinci doz yaptırdığınızda yine ateşi çıktı mı? 2.dozda da ateşi çıkacak diye çok tedirginim
gg3848 bebemiz ayy biz geçen gün yaptırdık doktor eve gidince calpol ver ağrı yapar dedi şükür hiç ateşi olmadı ki ilkinde 6 saat arayla calpol vermek zorunda kalmıştım buna rağmen çok ateş yapmıştı umarım sizinde bu rahat geçer
bebemiz aysebb yani acaba ilk dpzda vücut aşıyla karşılaştığı için ikincide çıkmayabilir mi merak ettim. Genelde ilkinde ateşi çıkıp ikincide çıkmayanlar mı çoğunlukta yoksa ikisinde de çıkanlar mı yorum yaparlarsa fikir olurdu
aysebb bebemiz İşte çok değişkenlik gösteren bir konu çoğunluk durumu olmaz. Mesela bizim tüm dozlar bitti 3 bexeronun 2 sinde ateşi çıkmıştı. İlkinde dirençli değildi pek ateşi ama son dozda çok rahatsız etmişti dirençliydi. Arkadaşımın oğlunda ise 1 inde çıkmıştı sadece
bebemiz organikirmik evet çıktığı gibi verdik ama yeterli olmadı duş vs düşürdük ama bayağı uğraşmıştık düşürmeye . 6 saat sonra tekrar verdik ikinci kez verdikten sonra düşmüştü ateşi iyice
organikirmik bebemiz çıktığı gibi değil de aşıyı yapmadan önce doktor kendi verdi bizde. 6 saatte bir de ateşi çıksın çıkmasın kullanın dedi. 5 kere calpol vermiş olduk, bazı doktorlar öyle yaptırmıyor o yüzden sordum bence bu şekilde daha iyi olmuştu
aysebb bebemiz 4 saatte 1 calpol verdim yani şurupun etkisi geçiyor bakıyorum yine ateşi çıktı tekrar verdim. Ateşi çıkmadan vermedim genel olarak
bebemiz organikirmik evet bize de doktorumuz ateşi çıkmadan vermeyin dedi . Bu kez ne yapacağız bilmiyorum şimdiden stresim başladı
bebemiz gg3848 inşallah 🙏🏻🙏🏻 ben de böyle olsun çok istiyorum. İlkinde peki onda da eve gidince calpol vermiş miydiniz ateşi çıktı dediniz ya
gg3848 bebemiz evet verdim ama yine de çıkmıştı hatta doktor ateş yaparsa 6 saat arayla verin demişti biz de vermiştik ve ona rağmen ateş devam etmişti çok zordu ama bunda bir kere ağrısı için verdik sonra gerek kalmadı
bekt55_ bebemiz 4 saate bir calpol verdim aşıdan hemen sonra vermeye başladım akşam çıktı sirkeli su ile düşürdüm 1.5 saatte kadar düştü sonra bı daha çıkmadı gece
bebemiz ipekg54 kaça kadar çıkmıştı nasıl düşürdünüz ateşi biz 4 saat uğraştık bebeğim de çok sıkılmıştı uyumak istiyordu zorlandık bayağı
ipekg54 bebemiz 38 E çıktı calpol verdik ve ince giydirdim çorap kesinlikle giydirmeyin ılık duşta iyi geliyo