Arkadaşlar ya bebişim 19 aylık, uyku saati olmadığı zamanlarda uzun yolculukta bazen oto koltuğunda uyuyakalıyor. Nadir oluyor ama bazen uyutmamak için direniyorum bu sefer gece uyumayacak diye endişeleniyorum, bazen kıyamıyorum uyusun diyorum, bazen uyumadığı için daha çok yolda huzursuzluk yapıyor çileden çıkıyorum kafam karışıyor siz nasıl yapıyorsunuz bu yol uykularını 🫠