blueberryyy__ Kızlar 4 ay 3 günlük olduk. Düne kadar hiçbir sıkıntımız yoktu çok şükür. Oğlum da maşallah uysal bir bebek beni hiç yormadı bu zamana kadar. Uyku düzenimiz vardı. Allahım bugün sabah 7 de bir kalktı şuan akşam oldu bir saat uyumamıştır. Beslenmeyi de reddediyor aç diye kendimi çok üzüyorum. Dünden beri hiç emmedi desem yeri. Sağıp verdim onu da içmedi. Ne yapacağımı şaşırdım diş mi yoksa atak mı anlamadım da 🥹
kuzeysena Etrafa ilgisi arttıkça keşfetmeye çalışıyor, o yüzden artık beslenme onun için ilk planda değil ☺️ Uyandıktan hemen sonra emzirirseniz daha iyi emer uyku mahmurluğu ile, yoksa etrafa bakmaktan iki çekip bırakıyorlar.