1babyannesi ffeyza yatak odamızda var bebeğim çok rahat uyuyo kalkıyor bakıyor etraf karanlık yatıp uyuyo rahat edeceksiniz
selamunkavlen ffeyza ben kendim koyu fonu kapatmadan asla uyuyamam . Evlenmeden önce 8 de uyanan eşim bile şimdi 10 11 e kadar uyuyor 😅 oğlumunda gün ışığında daha az uyuduğunu deneyimledim gittiğimiz yerlerde .
Esra_Omer_Alp ffeyza nasıl bişey linki var mı bende bakayım sabahın 6 sında odam öğlen saati gibi güneş alıyor
Eymencvk ffeyza çok fark yok yada cocuktan cocuga değilşe kendi evmizde 10.11 e kadar uyur kzıım anneme gelincede 8-9 😂 karartma taktım ona rağmen 😂😂
ffeyza Eymencvk dün gece kullanmaya başladım bu sabah 6ya doğru uyandı emzirmek için yanıma aldım ve tekrar birlikte uykuya geçtik 8de uyandık😂
1oglanannesi__ ffeyza benim oğlum da sabahın 5inde kalkar 5 aylık daha 1aydan fazladır bu şekilde alışkanlık haline geldiği için bende almayı düşünüyorum ama bulamadım link atar mısınız
ffeyza 1oglanannesi__ https://ty.gl/2w4m8rq8o83zg burdan sipariş verdim ben bugün ikinci gecemiz olcak ilk sabahımız güzeldi bakalım bu sabah nasıl olacak 🥲
ffeyza NmalkoC ay dur öyle demek ilk sabahımız güzeldi tekrar uykuya geçti bakalım bu sabahımız nasıl olacak😂
meltemm0101 Bizde kullanıyoruz gittiğim evlere götüresim geliyor o derece memnunum 🤣 ışık olunca 6 gibi direk uyanıyordu şükür şimdi daha iyi 7 7 buçuğu buluyor