KLORAK milaber mama meme anne baba dede nene del(gel) du(su) bide bir kaç hayvan sesi vardı o kadar (doğum gününde kaç yaşındasın dedigimizde biy dedigini hatırlıyorum) Bide biz komşu komşu diyince tak tak tak diyordu 8. Ayında falan (hatırlamıyorum ama videolardan hatırlıyorum ayını)
3kedili2bebekli milaber anne baba dede mama meme ham kedi miyav gel bay bay diyorlardı anladığım ama kıyaslama yapmayın 1-2 anlamli kelime bile yeterli
AslanKadini_ milaber kafa ne eserse onu diyor.. bayram da çok şeker lafı etmiştik yeğenime yeme falan derken oglumun seekeeeeyy diye uzatarak dediğini net duydum 😁 13 aylik su an .. annii babaa memmeee annenen , nennen gibi şeyler diyor