Arkadaşlar tek uykuya kaçıncı ayda düştünüz? Biz 12 aylık olduk ama 1 aydır gece uykularımız çok bozuk. Sürekli uyanıyor, uyanmasa da dönüyor duruyor. Gece beslenmesini kesmeyi denedim 3 hafta sürdü ama alışamadı, şimdi memeye daha da düşkünleşti yemek yemeyi kesti ancak sabah kahvaltısını düzgün yiyor. 2 haftadır da ikinci uykularını zorla uyutuyordum, çığlık kıyamet 1 buçuk saat sürüyordu uykuya geçmesi. E hal böyle olunca gece uykusu da 10-11e sarktı. Bugün tek uyku yaptırayım dedim ama hata mı ettim bilmiyorum. 6.30 7de kalkıyoruz her sabah. 11de uyuttum çünkü dayanamadı. 12.30da kalktı. Şimdi de uykusuzluktan kendini paraladı mecburen 7de uyuttum. Bakalım başıma neler gelecek ilerleyen saatlerde. Siz tek uykuya nasıl geçtiniz?