Kızlar ben artık kafayı yemek üzereyim sinir olmaya başladım bu duruma kızım artık 11 aylık oldu sadece anne sütü alan bebek kilomuz hep sınır gidiyor sütüm çok azaldı hatta bitmek üzere bebeğime 6ayda ek gıdaya başladık fakat o gündem beri asla barışamadı denemediğim şey kalmadı herşeyi denedim verdim yok ağız açmıyordu bir ara şimdi açıyor ağzında bekletiyor bir süre sınra ağlayarak akıyor geri kan tahlili yaptırdık demir ve b12 eksik çıktı kullanıyoruz onlarıda ama hala bir gelişme yok bildiğin aç aç takılıyor ya ne yapmam lazım başına gelen yaşayan anneler lütfen bana yardımcı olun ya