fdn25 benim de ilk çocuk ama çok araştırmak da yoruyor gerçekten haklısınız. Ben şuna dikkat ediyorum sadece; ilgili ayda kesinlikle yapması gereken, mesela 4. Ayda başını tutması gibi şeyler varsa devam. Benim büyükler de tutturdu şimdi yere değdirince basmıyor ayağı diye mesela, keyfi çatınca basıyor diyorum inandıramadım günlerce. Boşverin bazen sadece yapmak istemiyorlar 😄 belki de solak olacaktır kim bilir 🌸