Birdunyabircennetannesiii Bazıları gözüküyor ama bazıları gözükmüyor Dün acilde verdik nereden görebilirim illa hastaneye mi gitmem lazım🤦
huda1903 Birdunyabircennetannesiii bazı sonuçları sadece doktorlar görebiliyo hepsini biz göremiyoruz göremediğiniz kısım muhtemelen doktorun gördüğü kısım
Mircet Birdunyabircennetannesiii son bir kaç aydır gözlemlediğimiz kadarıyla 2 3 gün sonra e nabiza düşüyor tahliller
Nilamom11 Birdunyabircennetannesiii en son kan verdiğim de 5 gün sonra e nabıza düşmüştü özellikle gebelik için verilmişse hemen düşmüyor sisteme
Birdunyabircennetannesiii gulnazaslan Ya maalesef gözükmüyor baktığımda yapılan tetkiklerde gözüküyor ama sonucu yok gözükmüyor
huda1903 Birdunyabircennetannesiii yani saçma mı değil mi bilmiyorum ama geçen hafta annemde yaşadık bu olayı verilen kanlarda bizim gördüğümüz kısımda sıkıntı yoktu doktora gittiğinde bazı şeylerin düşük olduğunu söylemişti annemde internette baktığımızda iyiydi demiş sizin görebildiğinizle bizim burda gördüğümüz farklı hepsini göremiyorsunuz demiş bizde şaşırmıştık yani kendi gördüğünüz kısımla gitmemezlik yapılmasın diye olabilir çünkü annemde sonuclar iyi diye gitmeyecekti
Birdunyabircennetannesiii huda1903 Yani hamilelik tahlili bu 😅 Yani bunu da görelim yahu neden hastaneye gitmek zorunda bırakıyorlar ki 100 150 kişi bekledim geçende🤦 Gittiğim hastanede işlemlerde alınmış gözüküyor ama sonuç yok
huda1903 Birdunyabircennetannesiii hamilelik görünüyo aslında ne zaman verdiniz belki daha sonuç çıkmamıştır
Birdunyabircennetannesiii huda1903 Mümkün değil çıkmıştır Dün 17.30 da verdim 2 saate çıkıyor dediler bende e nabızdan bakarım diyordum hala gözükmüyor
ekineda Evet maalesef görünmüyor beta hgc, bende sağlık bakanlığıni aramıştım en son😂 kısıtlama gelmiş sadece doktor görebiliyormus
ekineda Birdunyabircennetannesiii hayır doktora gitmeniz lazım maalesef, ama aile hekiminiz felanda görebiliyor
Birdunyabircennetannesiii Mircet Evet onay vermemişler Şimdi hastaneye göstermeye gittim mesela düştü e nabıza Nilamom11