Merhaba canım annelerim oğlum 2 buçuk yaşında uzun süredir tuvalete merakı vardi bugün 4. Günümüz gündüz ve gece başladık küçük çiş söylüyor tuvaletine yapıyor ama gel gelelim büyük çise onu tuvaletine yapmak istemiyor benden kaçıp başka odada altına yapıp yaptım diyor nasıl alistirabilirim büyük çiş durumunu napabilirim onerileriniz varmı. Oglum alerjik bezden kurtulmamız onun içinde iyi olucak pişik hiç geçmiyordu su 4 gündür pisik durumundan rahatiz alerjisi oldu besinleri yese de yemede de gecmiyordu çok şükür şuan kendi bezi de istemiyor ve ama dedim gibi ben nasıl alistirabilirim 😒