47 günlük bebeğim gece gündüz uyumuyor. Uyusa 15 dk sonra geri uyanıyor. Gaz damlası veriyorum etki etmiyor sanırım sürekli ağlıyor. Uyuması icin ne yapabilirim. Dus aldırıyorum biraz rahatlayip uyuyor sonra tekrardan baslıyor. Normal mi bu sürec tecrubeli anneler