Merhaba hanımlar, doktor rahim ağzında yara var ve kanama var dedi. Ama adetim biteli 2 gün oldu ve gelen bir kan yok. Korkmalı mıyım.? Yara var deyince çok şaşırdım ve korktum. Çünkü bu konuda hiç şikayetim yoktu. Smear alacak. Bu yüzden alamadı benim gibi olan var mı? Doktora bu kanama normal mi diye sormayı unuttum. Kanama olsa peçeteye gelmez mi