Merhaba . Saat 12 gibi kızım biranda kanepeden düştü sadece kollarının üstüne düşüp sağ tarafa kafasını vurduğunu hatırlıyorum panikle kucakladım . Biraz ağlayıp sustu gülmeye başladı yine . Yani kafa travması ile ilgili hiç bir belirti göremedim kızımda vücudunda da herhangi birşey yok ama içim içimi yiyor acile gideyim mi gitmeyeyim mi bilemedim . Bir saat oyalayabildim zaten uyku saatiydi uyudu . Yani biranlık eşime döndüm nasıl düştü bilmiyorum . Vicdan azabından ölücem . Yani kanepemiz çok yüksek değil aslında 25- 30 cm falan