Benim kızım da 3 yaşında. Biz de başlayacaktık İstanbul’da deprem oldu ya kendisi çok korktu. Etkisinden çıkamadı yatakodasinda uyumak istemedi, bi ses duysa yanıma koşuyordu ve yine sallanacak mı diye ağlıyordu. Ben de aradan zaman geçsin unutsun diye bekliyorum. Ne kadar zormuş şu tuvalet eğitimi. Kurban bayramına kadar bıraktıracaktım ama yetişmeyecek gibi görünüyor. Allah yardım etsin hepimize ya 🤲🏻