zeynep1401 16 günlük bebeğim var pierre cardin in ana kucağını almistim kaçıncı gün veya ayda kullanmaya başlanıyor. Bir de piyanolu oyun halısı aldım onda aktivitiye ne zaman başlamam gerekiyor
ayisit zeynep1401 ana kucağını en yatık pozisyonda kullanabilirsiniz. 16 günlük bebek oyun halısından pek anlamaz ama yatırın belki ilgisini çeker
patatess zeynep1401 Ana kucağına 2 aylıkken koydum öncesinde sanki küçük kaldı. Ama o zamandan beridir elimiz ayağımız desem yeri. Oyun halısı da aynı o zaman koydum ama etkin olarak 3. Aydan sonra oynamaya başladı hâlâ her gün oynuyor. 5.5 aylık şu an.
Ballilokmam11 zeynep1401 oyun halısı a söyle 2. Ayi gibi koyabilirsiniz o da çok etkili ses çıktıkça tekmeliyor tekmeledikce gaz çıkarıyor muhteşem bir döngü, 😂tummy time da once bi 1.qyini felan geçsin kış sürelerle başlayabilirsiniz
zeynep1401 gg3848 bende öyle düşünmüştüm çünkü şuan koysam ayakları çok aktif kendi kendini salladikca acaba sıkıntı olurmu diye düşündüm sürekli sallanmasi daha çok küçük ya o yüzden biraz toparlandiktan sonra mi koymam daha iyi olur diye düşündüm
gg3848 zeynep1401 vallahi ben de öyle düşünerek cesaret edemedim ama sonrasında gaz için falan çok faydasını gördüm ana kucağında çok rahat tuvaletini yapıp gazini çıkartıyor bebişler🤗
zeynep1401 patatess teşekkür ederim 🙏 tummy time etkinligi yaptirmismiydiniz ona ne zaman başlanıyor acaba
patatess zeynep1401 Onu benim oğlum pek sevmedi 😅 1 aylıkken yaptırmaya başladım ama bir iki baktım olmuyor bıraktım. Şu an zaten kendi döndüğü için ister istemez yapıyor😂
gulnazaslan zeynep1401 oyun halısı için 3 veya 4. Ay genellikle çünkü anlamaya başlıyor.bir anne olarak anlarsınız zaten ❤️🔥
bebeklihomee zeynep1401 ana kucağına 5. Gün falan koymuştum bir aylık oldu çok seviyor Orda uyumayı kakasını da oradaki duruştan dolayı kolay yapıyor