seyma0661 benim bebeğim de idrar yolu enfeksiyonu oldu sonda takmaya çalışıldı falan defalarca baktılar yani hiçbir doktor görememişti enfeksiyondan sonra nefrolojiye de muayene ettirmek istedim orda doktor direk yapışıklık var mı diye baktı bu yüzden olmuş olabilir enfeksiyon da dedi. Çok ürolojiye gidin açsınlar dedi. Ürolojiye randevu bulamadım o sırada kalça ultrasonu için doktora gittiğimiz de doktor bir takip edelim bakalım gerek olursa açtırırsınız dedi. Öylece kaldı daha çok kapanır diye de korkuyorum