asilsmom_ hemşire diyor ki 9-10kg olmalıydı. bazı insanlar heralde bebeklerin her ay 1,5-2 kg almasını bekliyor. Zaten bu çocuk 2,5kg doğmuş 7 aylıkken 10 kilo olması için her ay en az 1 kg alması gerekiyor. Hadi ilk 3-4 ay alsın devamındaki aylarda zaten alım hızı düşüyor. önemli olan sağlıklı olmaları. Bebeğimi gören bazk insanlar kuş gibi diyor. 3 aylık mı 4 aylık mı diye soruyorlar sinir oluyorum , insanlar çok kötü niyetli