defnes32 o yaşlarda çocuklar bir şey tutturup çok inatlaşıyor biz genelde ters psikoloji uyguluyoruz çok işe yarıyor😄 Mesela yemek istemediği bir şey varsa öncesinde bak bunu sakın yeme onu ben yiyeceğim diyoruz. Zaten anında yiyor, “yaaa ama önce ben yiyeceğim demiştim😭” diyoruz aşırı keyifleniyor😂 Ya da parktan gitmek istemiyorsa şuraya önce ben koşacağım diyoruz vs. gibi ama o anda eğlendiğinizi hissettirip onu da hırslandırmanız lazım.
Onun çok sevdiği bir figür ya da karakter olabilir mesela unicorn diyelim.. gidip unicornlu boxer alın direkt göstermeyin göreceği yere bırakın kendi sorsun. Bu ne/bu kimin diye sorunca eğlenceli ve istekli bir biçimde “aaa o benim kendime aldım ben giyicem😍” diyin o da böyle böyle özenir giymek ister. Denerseniz sonucu paylaşın benimle 😇