reri bencede daha ne olsun 😂 en nankör iştir ev hanımı olmak ve annelik. Yemek yapmak öyle kolay bir iş değil lezzetini kıvamını ayarlayabilmekte çok önemli. Diğer ev işlerinden çocuk bakımından bahsetmedim bile. Rabbim herkesin eşini eşinin ailesine merhamet versin yoksa halden anlamayan biriyle yaşamak yani çok zor