oyuncakhikayesii Kızlar selam 2aylik bebeğim var gözünün içine kocaman kirpik kaçmış zararı olur mu yaşayan var mı cikaramiyorum izin vermiyor çok da temas etmek istemiyorum gözüne yaşayan varsa ne yapmalıyım
Rabiiul oyuncakhikayesii benim kızımında kaçıyordu Dr sordum , yumuşak bir temasla alabiliyorsan al yoksa dokunma çizersin demişti
mabellaa oyuncakhikayesii benim kızıma çok sık olurdu hâlâ arada oluyor elle almak falan imkansız zaten hem tehlikeli,serum damlatıyordum 1-2 damla gözüne o şekilde çıkıyordu
CuteBadesMama oyuncakhikayesii kızımda öyle çok küçüktü kirpiği kaçmıştı ben ne yapsam alamadım. Eşim kulak çöpünün ucunu ıslayıp, uyurken almıştı 🥹