Benimki de 1 ay 3 günlük ve ben de senin gibi asla uyutamıyorum. Tam uyudu diyorum çat açıyo gözleri. Doktorumuz şekerlemelerle uyku saatini tamamlıyodur dedi. Bikeresinde bikaç defa kestirmeyle 10 saat uyumadı diyebilirim. Bide benimki kucak istiyo tuvalete bile kucağımda girdiğim oldu nasıl alıştırcam bilmiyorum