Aybarss-k Herhangi bir sorunu yoksa dolapta ki linkini bana paylaşın hemen alayım ama bi kusuru varsa söyleyin boşuna geri gönderme durumları yaşamayalım
dmllk Aybarss-k canım dolap ismim dmll57 oraya yüklememiştim yarın yükleyeyim olur mu herhangi bir kusuru yok ben zaten paketlemeden önce videoda ekliyorum dolapa herhangi bir sorun olmasın diye hesabımdaki yorumları kontrol edebilirsin bende geri gönderme olayını kabul etmiyorum gayet düzgün paketleyip gönderiyorum ki dediğim gibi başım ağrımasın diye videoda ekliyorum paketleme esnasında
dmllk Fiyatı biraz uygun tuttum diye şüphede kaldıysanız artırabilirim 😃🌸🌸 şaks bir yana hem birilerinin işi görülsün hem kenarda kalacağına çocuğun başka bir ihtiyacını karşılamak için biraz uygun tutmaya çalışıyorum sattığım ürünleri 🙏
dmllk Bu arada dolapdan 2 bin dedim ama gardıropsdan olmaz mı çok kesinti yapıyor maalesef benim 2 alabilmem için oraya 2500e koymam gerekiyor
oykununanneesi ARZUMM35 bende sıfırdan farksızı var. Tek farkı kutudan çıkması. Bir kere bile uyuyup gözünü kapattığını bilmem kızımın. Zaten kolikti. Hamağa alıştı. Öylece dolapta duruyor çok üzüldüm boşa aldım diye. Bir kere resmini çekmek için yatırdık o kadar. Hiç bişeyi eksik değil her şeyi tam. Dediğim gibi kutusunu bul sıfır diye sat yani. İsterseniz satabilirim
dmllk Var mı ihtiyacı olannn dediğim gibi gardıropstan alana 1500 lira dolapda 2200 yazdım ama 2000 yaparım ciddi alıcı olana 🌸🙏 sabah kotnrol ettiö sorun yok sadece minnak bir yastığı vardı yenidoğan yastığı diye geçen onu bulamadım başka sorun yok