miranl Kozlar dördüncü katta oturuyorum ama nasıl aapartöan anlamadım sinekliim düştü boşluk pislik içinde alınmaz demi o sineklik yeniydi oysa napıcam acaba
forumgurmesi miranl giriliyordur tabi bodrum katta penceresi vardır. Ama titiz biriyseniz bosverin kalsın yenisini alın . Uğraşmaya değmez kaç kuruş sanki.
miranl forumgurmesi fiyatlardan bilgim yok vallahi ama parası önemli değil poşetle getirse bile banyoya koyar çamaşır suyu ile kaynar su ile yıkarım
miranl forumgurmesi haber verim dedim çokta önemli bi konuymuş gibi sanki 🤣🤣🤣ben böyle bi insanım çok böyle en ufak şeyleri kendime günlerce takan gece bu yüzden uymayan