EsilaMiracAyazEren_Moms bana sünnet diye herkes kestir diyor ama asla kestirmeyi düşünmüyorum. Kız çocuğu ne gerek var. Arkasından gür gelir olayına da inanmıyorum. Benim saçımı kesmemişler gayet dolgun saçlarım var. Çevremde kesilen insanlarda var, ince telli seyrek saçları. Buda tamamen genetik, kendiyle alakalı bence çocuğun.
Kesmeyince sanki hata yapıyormuşuz gibi tavırla karşılaşıyoruz, anlamıyorum 😂