yaraliceylanim Kızım şuan 10 aylık yürüme aşamasında pek hevesi yok gerçi ama yürütecte falan ralli yapıyor 🤣 çoraplar ayağında durmuyor kayıp gidiyor yazda geliyor artık söyle güzel yazlık çorap ayaktan da kayıp gitmeyecek önerisi olan var mı?
suhedaaaaa yaraliceylanim çorabı büyük beden alıyorum giydirken dizlerine kadar çekip geri rulo yaparak kıvırıyorum hiiiç kaymıyor ayağından çıkmıyor anlatamadıysam görsel olarak atarım 🙈
balli_cilek yaraliceylanim kaydırmaz tabanlı çoraplar candır can 💚 çok güzel onlardan deneyebilirsiniz altı silikonlu olduğu için çıkaramaz diye düşünüyorum tabiiii onun küçük minnoş ayaklarına bağlı 😍😂
yaraliceylanim suhedaaaaa anladımmm 😅taban kısmı yukarıda kalıyor ya kaymıyor mu ben büyük çorap alıp kıvırıp denedim ama kayiyordu ayaklarını birbirine sürtuyor bazen o zaman direk çıkıp gidiyordu belki ben az katliyorumdur bilemedim 🥲
yaraliceylanim bisenakillisinzaten aldım tam bedeni aldım ayakta durmuyor her bir çorabı farklı alemde😅
suhedaaaaa yaraliceylanim topuğu yukarda kalsada kaymıyor gerçekten ve sürtse bile çıkartamıyor 😅 katlamak değilde böyle yuvarlar şekilde. Bebeğim 7 aylık 9-12 alıyorum mesela tam denk geliyor ayağını da sıkmıyor. Ben genelde çorabı örümceğe bindireceğim zaman giydiriyorum zaten genelde ayakları çıplak takılıyor
balli_cilek yaraliceylanim ay yok aslında bizimde çoraplarımız hep orda ve kaydırmaz demekki minik ayaklar onda da rahat durmıcak 🥹😂
balli_cilek yaraliceylanim LCW kullanıyoruz valla hep mağazasından alıyorum aslında hepside çok kalitelidir ama
yaraliceylanim balli_cilek kalitesine lafım yok bende genelde lcwden alışveriş yaparım ama benin kızın herhalde 😅