vecihi Merhabalar, Babamı 5 ay evvel kaybettik. Veraset ilamı için dava açıldı, gerekçeli karar oluşturuldu. Eve tebligat gelince mi maaş bağlatmaya gitmeliyiz? Veya uyap üzerinden almış olduğum gerekçeli karar evrağı ile SGK’ya başvuru yapabilir miyiz?
matmazeliingunlugu vecihi başınız sağolsun bu arada. Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun babanızın.
matmazeliingunlugu SGK ya bssvuruyorsunhz direk. İstediği evraklar vardı ama hatırlamıyorum form veriyorlardı sanki onu dolduruyordunuz 5 ay beklemenize de gerek yoktu babam ölünce ben hemen yapmıştım bir sonraki ay maaşa bağlanmıştı bile annemle kardeşim.
vecihi matmazeliingunlugu veraset ilamı da istiyorlar. Biz noterden veraset ilamı alamadık. Dava açmak zorunda kaldık. O yüzden uzun süre geçti. Çok teşekkür ederim ☺️
matmazeliingunlugu vecihi hm anladim biz direk noterden almıştık. Dava açılınca diğer vergi işlemleri vs de geç kalınmıştır o zaman. Allah yardımcınız olsun evrak işleri çok saçma sapan uzun gidiyo. İnsanı acisiyla ugrastiriyorlar bı oraya bı buraya.