metemom_ Kızlar biz her ayın 15 i kira veriyoruz bu ayın 1 nde çıkmayı düşünüyoruz kira vermemiz gerekiyor mu 15 gün için bilginiz var mı Bu arada eve girerken 1 kira fazla vermiştik çıkarken de 1 kira vermeyiz diye düşünmüştük
metemom_ mavisss718 dimi eşim verelim yarım kira da olsa diyor girerken verdik ya diye zor ikna ettim
teacherikizannesi Annegibi2006 hayır kesilmiyor. Parayı verip oturuyorsunuz zaten. Kapora komple geri veriliyor
metemom_ Annegibi2006 o zamanlar kira 1500 dü 3000 verdik onun hepsi onlarda kalacak yani dimi bende bu ay kira vermeyeceğim
metemom_ barbiee_ ay yok canım açıklanmıyor inat etti karşı dairemi tuttum eşyalarımı oraya taşıyacağım
Annegibi2006 teacherikizannesi daha önce 3 kere taşındım 3ünde de kaporadan kesildi yada 15 günlük verip de oturulabilir tabi ikisi de aynı şey kaldığı günün ücretini vermiş oluyor sonuçta
Dertliana Annegibi2006 Bence siz fazladan ev sahibine para vermiş oluyorsunuz Sözleşme aşamasında zaten 1 kira peşin ödüyorsunuz bu da çıkacağınız ay ödeme yapmayacağınız anlamına geliyor, sizin bu söylediğinizin olması için önce 1 ay oturup sonra kira vermiş olmanız gerekiyor
Annegibi2006 metemom_ şöyle şuan kiranız ne kadarsa bölü 30 yapacaksınız diyelim 3000 şuan kiranız 1500 TL’sini kesip 1500 tlsinizi çıkarken evde bir sorun yoksa size geri verecek ama kendini garanti altına almak isterse sen kirayı tam yatır ben çıkarken hem kaporayı hem 15 günlük fazlayı vereyim de diyebilir biraz ev sahibinin insiyatifi aslında
metemom_ barbiee_ daha o evi de temizleyeceğim ve hiç kimse yok eşim işe gidecek sadece bebek ve ben 🥲
Bunedunyakardesim metemom_ ahh aynı durumdayız şuan 2 tane kızım var karaları bagladim şuan nasıl tasincam diye kimsemiz yok ben boş eve temizlikci için ikna ettim eşimi asla yapamam en azından dedim onu ayarla nolur sizde öyle yapsaniz imkanınız varsa eğer rahat atlatırsınız biraz daha 🙏🏻
cLearQueen metemom_ kuzum ya kıyamam hickimse yok mu anne kuzen kardes ne bileyim yakın arkadas falan
Tugcebb metemom_ girerken ödediyseniz zaten önce ödeyip sonra oturmuşsunuz. Oturduğunuzu ödememişsiniz. Bu düzende öyle gitmiş. Yanı bu ay verdiğiniz kira zaten bu ay oturmayı kapsıyor. Fazla yada az değil.
metemom_ Bunedunyakardesim canım benim şuan taşınacağım eve sırf eşya koyacağım ve eşim kalacak ev sahibim çıkartınca eşyaları koyacak yer bulamadık karşı daireyi tuttuk bir ay sonra tamamen taşınacağız zaten yani temizlikçi tutacağım bir durum yok maalesef sadece eşyalar toplanacak karşı evde yeni çıktı zaten siler süpürür koyarım zor olan eşyaları toplayıp taşımak 🥲