Herkese merhaba 1 hafta oldu memeye veda ettik sayılır , 17,5 aylık bebeğim . Meme+sallayarak uyurdu . Çok yanlış yapmışım , şimdi uykuya geçiş ve uyandıktan sonra uykuya dalması zor oluyor , masal anlatıp uyutmaya çalışıyorum ama uyandıktan sonra dalması zor , ne yapabilirim tavsiyesi olan var mı