Burcinblgl Evet sırf anlamı çok hoşuma gittiği için karar vermiştim o zamanlarda 10 yıl boyunca hiç çıkmadı o isim aklımdan. Çok şükür koymak nasip oldu. Eskiden okulda zeynep, nur, hatice gibi isimler çok oluyordu. Şimdi de eminim aynı sınıfta bir sürü asel olacak. 🤣