16momm hayır cırtlı aktif bebek kullanıyorum gece o kadar çişe rağmen sabah uyanıp üstüne kaka da yapıyor onu bile emiyor taşırmıyor ama diğer hiçbir marka çiş üstüne kaka tutmuyor hele molfixin bu kadar sevilmesini anlayamıyorum sümük oluyor asla bez durmuyor poposunda kayıyor sürekli önü gündüz 4 ve 5 denedim hiiiççç beğenmedim molfixi sleepy bile daha iyi molfixten bence