Bayan İn aslında yazdığı tamamen uyarmak için... Neden üstüne gidilmiş bu kadar 🤷♀️ başka postta da yazıyordu onu dile getirmek istemiş... Cimer e VS şikayet olarak yazılsın bir kişi iki kişi yazarsa olmazda burdan toplu halde şikayet olarak yazılırsa belki sınır kapıları kapatılır dışardan mikroplu insanlar gelemez şeklinde bi uyarı ... Ülkece tedbir alınmalı...