Tuuggccee Onumzdekı ay oglum 2 yasına gırıcek dogum gunu hedıyesı oturaklı scooteer almayı dusunuyoruz kullanıp memnun oldugunuz varmı acaba ?
CuteBadesMama Tuuggccee scoot and ride kullanıyoruz kızımda bizde memnunuz. Globberla ikisi arasında kalmıştık almadan önce, globberın tekerlekleri ışıklı olduğu için belki dikkatini dağıtır diye ondan vazgeçtik. İkisi de kategorisinin öncüsü iyi markalar.